به هلپدسک خوش آمدید

راه حل های کاربردی و تخصصی کامپیوتر

به هلپدسک خوش آمدید

راه حل های کاربردی و تخصصی کامپیوتر

به هلپدسک خوش آمدید

وبلاگ من ، کلمه کلیدی خود را در وبلاگ سرچ کنید یا سوالات خود را از صفحه " ارسال سوال " از ما بپرسید.

طبقه بندی موضوعی

هر شرکنی برای طراحی سایت خود نیاز به یک ساختار مشخصی دارد که می تواند مطالب خود را در قالب این ساختار در اینترنت نشر دهد.

 Smile توجه داشته باشید این ساختار فقط یک ساختار پیشنهادی است و ترتیب اولویت انها بسته به سلیقه شما دارد . همچنین در این ساختار مشخص نشده است که کدام قسمت می تواند یم صفحه جدا باشد یا به عنوان یک زبانه در قسمت فوتر سایت استفاده شود که خود شما می توانید با توجه به نیاز و معماری که دوست دارید آنها را ایجاد کنید .

 این ساختار در سایت شرکت توس راهبرد به کار رفته است. Innocent

 

Slide show

          در بالایی ترین قسمت سایت به کار می رود  و تصاویری هستند که در مخاطبات تاثیرات ویژه ای دارند و برای انتقال پیام به کار می روند اسلایدر ها تاثیر گذارترین نوع تبلیغات هستند.

‐ در باره ما

          وقتی که بازدید کننده قرار است به مشتری تبدیل شود این صفحه اهمیت زیادی پیدا می کند در این صفحه در سایت های شرکتی و تجاری به اهداف و اساسنامه شرکت و معرفی کارکنان ،نمونه پروژه های انجام شده و سمینار هایی که در انها شرکت کرده اند می پردازد.

‐ خدمات شرکت

          توضیحاتی که در این صفحه قرار می گیرد شرح خدماتی است که شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد و مشتریان در همین باره به سایت مراجعه می کنند و دنبال نیاز خود در این صفحه می گردند .

‐ گواهی نامه ها و افتخارات

          از نام این صفحه مشخص می باشد که مطالب ان درباره افتخارات کسب شده شرکت می باشد و می تواند نظر مشتری را جذب کند و نمای حرفه ای شرکت را منعکس کند. این ساختار می تواند زیر مجموعه ای از صفحه در باره ما شرکت قرار بگیرد .

‐ اعضای شرکت

          مطالب این بخش به معرفی کارکنان و اعضای شرکت می پردازد تا مشتری نظاره گر این باشد که با چه مجموعه قوی و متخصصی روبرو است تا بتواند با اعتماد کامل به سمت شرکت قدم بردارد.

 

‐ تماس با ما

 اطلاعات  محل مراجعه حضوری و تمام راه های ارتباطی بازدیدکنند گان با شرکت در این بخش قرار می گیرد از جمله نقشه محل شرکت  شماره های تلفن ،ایمیل شرکت ،پنجره پیام بازدیدکنندگان در این صفحه از جمله مطالبی ست که قرار می گیرد .

‐ سفارشات  انلاین مشتریان

 محصولات شرکت در این قسمت به نمایش گذاشته می شود و جزئیاتی که نیاز مشتری و  توضیح محصول می باشد ذکر می شود  تا مشتری بتواند با کمترین زمان محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کند.

‐ مشتریان شرکت

          اسامی و نمایی از مشتریان شرکت که نظر هر بازدیدکننده ای سایت را جلب می کند حتی اگر مشتری نباشد خود به یک معرف تبدیل می شود  وقتی ببیند که  مشتریان شرکت چه افرادم  موفقی بوده اند و به این شرکت اعتماد کرده اند .

‐ کتالوگ ما

           معمولا رزومه کاری شرکت  در این بخش به صورت فایل پی دی اف برای دانلود یا صفحات شناوربرای نمایش قرار می گیرد تا مشتری با مطالعه آن تصمیمات خود را برای همکاری اتخاد کند.

‐ نقشه سایت

          در واقع یک فایل متنی حاوی تمام آدرس‌های موجود در سایت شماست. همچنین نقشه سایت (سایت مپ) شما میتواند اطلاعات متا هر آدرس از سایت مانند آخرین بروزرسانی، میزان اهمیت و نحوه ارتباط آن با صفحات دیگر را نیز شامل شود. وجود نقشه سایت ربات موتورهای جستجو مانند گوگل را راهنمایی میکند تا صفحات سایت شما را به صورت بهتر شناسایی کرده و همچنین از ایجاد صفحات جدید و تغییرات در صفحات قدیمی شما مطلع شود.

‐ نمایندگی های شرکت

          لیست نمایندگی های معتبر شرکت که مجوز فعالیت دارند را در این قسمت قرار می دهند تا مشتری برای نیاز های خود با صحولت بیشتری با شرکت در ارتباط باشد . همچنین از انجام کار های غیر قانونی به اسم شرکت جلو گیری می شود .

لینک های مرتبط

 لینک هایی که مشتریان در حین بازدید یا انجام امور خود نیاز دارند تا سریعا و مستقیما به صفحات یا سایت های دیگری مراجعه کنند در این قسمت قرار می گیرد.

دستورالعمل ها-شیوه نامه ها

          قوانین و مقررات  ، آیین نامه و دستوراتی که شرکت صریحا برای دسترسی افراد یا شرکت های زیر نظر خود یا همکاران قرار می دهد.

‐ آموزش ها

مطالب آموزشی و پیشنیاز های که هر مشتری یا بازدیدکننده نیاز داد در طول انجام مراحل کار خود از آن ها مطلع باشد در این قسمت قرار می گیرد.

‐ سوالات متداول

          در طول انجام هر فرایندی ممکن است برای انجام دهند کار سوالاتی پیش آید که نیاز است به آنها پاسخ داده شود ، شرکت با توجه به تجربیات خود  در این ضمینه سوالات و جواب های انها را در این قسمت قرار می دهد تا مشترین به جواب های خود برسند.

‐ استخدام

          شرکت نیاز های کاری خود را از طریق این صفحه با نیروی انسانی متخصص در بیرون در میان می گذارد تا بتواند بهترین ها را برای استخدام جذب شرکت کند.

‐  ما در شبکه های اجتماعی

          برای  جلوگیری از سوءاستفاده از هویت شرکت و ارتباط بیشتر لینک های و ادرس صفحات شرکت در شبکه های اجتماعی در این قسمت قرار می گیرد تا مشتریان بتواند تعامل بیشتری باشرکت داشته باشند .